Berlingske Media henter kommerciel profil med lang TV 2-erfaring

Jacob Fischer-Nielsen, der i 13 år har haft kommercielle chefposter hos TV 2, skal som ny chef for den kommercielle enhed B-Impact i Berlingske Media styrke sponseret indhold og e-commerce.
Foto: PR/Berlingske Media
Foto: PR/Berlingske Media
AF PETER ENGHOLM, FREELANCEJOURNALIST

En digital udviklingsdirektør stoppede hos Berlingske Media, og et reklamesalg blev reorganiseret hos TV 2 – det er to hændelser i efteråret, som har banet vej for, at Jacob Fischer-Nielsen er tiltrådt som ny Head of B-Impact i Berlingske Medias kommercielle afdeling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også