Watch Medier

Berlingske Media henter kommerciel profil med lang TV 2-erfaring

Jacob Fischer-Nielsen, der i 13 år har haft kommercielle chefposter hos TV 2, skal som ny chef for den kommercielle enhed B-Impact i Berlingske Media styrke sponseret indhold og e-commerce.

Foto: PR/Berlingske Media

En digital udviklingsdirektør stoppede hos Berlingske Media, og et reklamesalg blev reorganiseret hos TV 2 – det er to hændelser i efteråret, som har banet vej for, at Jacob Fischer-Nielsen er tiltrådt som ny Head of B-Impact i Berlingske Medias kommercielle afdeling.

Her overtager han ledelsen af B-Impact, der beskæftiger sig med salg og produktion af native og branded content, efter digital udviklingsdirektør Christian Stavik stoppede i Berlingske Media.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs