Watch Medier

Jysk Fynske Medier afskediger kommerciel direktør i omorganisering

Jysk Fynske Medier siger farvel til den kommercielle direktør og samler ansvaret for indholdssalg og annoncesalg hos viceadm. direktør.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Jysk Fynske Medier siger farvel til kommerciel direktør Jens Bundgaard Poulsen. Det sker som led i en plan, der skal sikre øget fokus på indholdssalg "for yderligere styrkelse af demokrati og sammenhængskraft", fremgår det af en mail, som adm. direktør Jesper Rosener har sendt til sine medarbejdere, og som MediaWatch har set.

"Med et sådant nyt og mere klart hovedsigte er det afgørende at sikre at samarbejdet mellem BtC (indholdssalg) og BtB (annoncesalg) bliver endnu tættere – og det er IKKE fravalg af BtB, tværtimod. Dette vil samtidig betyde en yderligere acceleration af den digitale salgsfokus indenfor begge kommercielle områder," lyder det i mailen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Bryggeriforeningen: Nu koster krisen fyringer

De danske bryggerier befinder sig i en krise, der overgår situationen under pandemien. Alligevel er der mindre politisk opmærksomhed på denne krise. Og det er en fejl, mener Bryggeriforeningens direktør, Nick Hækkerup, hvis medlemmer begynder at afskedige medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs