Jysk Fynske Medier afskediger kommerciel direktør i omorganisering

Jysk Fynske Medier siger farvel til den kommercielle direktør og samler ansvaret for indholdssalg og annoncesalg hos viceadm. direktør.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Jysk Fynske Medier siger farvel til kommerciel direktør Jens Bundgaard Poulsen. Det sker som led i en plan, der skal sikre øget fokus på indholdssalg "for yderligere styrkelse af demokrati og sammenhængskraft", fremgår det af en mail, som adm. direktør Jesper Rosener har sendt til sine medarbejdere, og som MediaWatch har set.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også