Watch Medier

Jysk Fynske Medier afskediger kommerciel direktør i omorganisering

Jysk Fynske Medier siger farvel til den kommercielle direktør og samler ansvaret for indholdssalg og annoncesalg hos viceadm. direktør.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Jysk Fynske Medier siger farvel til kommerciel direktør Jens Bundgaard Poulsen. Det sker som led i en plan, der skal sikre øget fokus på indholdssalg "for yderligere styrkelse af demokrati og sammenhængskraft", fremgår det af en mail, som adm. direktør Jesper Rosener har sendt til sine medarbejdere, og som MediaWatch har set.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Danske Bank lander 2022-underskud på 5 milliarder

Danske Bank fik i fjerde kvartal 2022 det højeste kvartalsoverskud i årevis. For hele året blev det dog til et underskud på 5,1 mia. kr. på grund af bøderegningen i hvidvasksagen fra Estland. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs