Watch Medier

Gutkind udvider med ny salgs- og marketingchef

Det Bonnier-ejede forlag Gutkind er efter godt 15 måneder på markedet klar til at udvide holdet med en chef for salg og marketing og en strategisk projektleder.

Marianne Lenler, Gutkinds nye salgs- og marketingchef. | Foto: PR-foto//Gutkind

Forlaget Gutkind siger 1. juni velkommen til to nye medarbejdere, som forlagets betydelige vækst siden etableringen i foråret 2020 har vist behov for. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

MT Højgaard skifter ud på topposten

Henrik Mielke fik halvandet år i stolen hos entreprenørselskabet MT Højgaard, før der igen er udskiftning. Afløser har fortid hos Huscompagniet og NCC.

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs