Gutkind udvider med ny salgs- og marketingchef

Det Bonnier-ejede forlag Gutkind er efter godt 15 måneder på markedet klar til at udvide holdet med en chef for salg og marketing og en strategisk projektleder.
Marianne Lenler, Gutkinds nye salgs- og marketingchef. | Foto: PR-foto//Gutkind
Marianne Lenler, Gutkinds nye salgs- og marketingchef. | Foto: PR-foto//Gutkind

Forlaget Gutkind siger 1. juni velkommen til to nye medarbejdere, som forlagets betydelige vækst siden etableringen i foråret 2020 har vist behov for. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også