Chef forlader Nemlig.com: "Den valgte strategi stemmer ikke overens med min egen"

Omkring et halvt år efter sin tiltrædelse forlader chefen for kommunikation og bæredygtighed nu det stormombruste onlinesupermarked.
(ILLUSTRATION) | Foto: PR/Nemlig.com
(ILLUSTRATION) | Foto: PR/Nemlig.com

Efter omkring seks måneder hos onlinesupermarkedet Nemlig.com går virksomhedens chef for kommunikation og bæredygtighed nu på jagt efter nye udfordringer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også