Ny mand i spidsen for Novo Nordisks digitale produkter

Søren Smed Østergaard har overtaget rollen som øverst ansvarlig for Novo Nordisks digitale produkter, og med ham vil Danmarks største medicinalselskab fokusere på både interne og ekstern udvikling af nye digitale løsninger til selskabets lægemidler.
Foto: Sebastian Gollnow/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Sebastian Gollnow/AP/Ritzau Scanpix

Novo Nordisk har i de seneste år skruet gevaldigt op for udviklingen af digitale løsninger, som skal være med til at sikre en bedre udnyttelse af medicinalselskabets produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også