Heartbeats udskiller reklamebureau og ansætter direktør

Mediehuset etablerer selvstændigt reklame- og brandingbureau for at sætte skub i aktiviteterne og udbygge vækstbenet. Direktør fra Egmont er hentet ind som direktør for nyskabelsen.
Le Gammeltoft skaber et selvstændigt reklame- og brandingbureau under Heartbeats. | Foto: Valdemar Ren/Ritzau Scanpix
Le Gammeltoft skaber et selvstændigt reklame- og brandingbureau under Heartbeats. | Foto: Valdemar Ren/Ritzau Scanpix

Det Aller-ejede digitale mediehus Heartsbeats udskiller sine reklameaktiviteter i et selvstændigt bureau. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også