Hjertet har aldrig banket for finanssektoren: Nu vil Nordea-chef prøve noget nyt

Nordeas marketing- og kommunikationschef forlader banken, fordi det er på tide at prøve noget nyt. Han har ingen planer for, hvad der skal ske, men ser frem til at miste fodfæstet for en stund.
Mikkel Jørnvil forlader Nordea, og det er med hans egne ord ikke fordi, han har fået et tilbud, han ikke kunne sige nej til, eller at han har fået sparket. I stedet ønsker han at miste fodfæstet for en stund. | Foto: Foto: Carsten Snejbjerg
Mikkel Jørnvil forlader Nordea, og det er med hans egne ord ikke fordi, han har fået et tilbud, han ikke kunne sige nej til, eller at han har fået sparket. I stedet ønsker han at miste fodfæstet for en stund. | Foto: Foto: Carsten Snejbjerg

I niende klasse stod der i Mikkel Jørnvils karakterbog, at "Mikkel er særdeles initiativrig og arbejder med stor iver, når emnet interesserer ham".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også