Trifork hyrer ny marketingansvarlig

It-selskabet Triforks nye vice president for marketing er hentet fra globalt selskab. Her fortæller han om sine tre primære udfordringer i den nye rolle.
Foto: Trifork / PR
Foto: Trifork / PR

Et øget kendskab til Trifork som arbejdsplads, som brand og som leverandør af en bred vifte af ydelser er de tre opgaver, som står øverst på to do-listen hos Triforks nye vice president for marketing, Malthe Kringelbach Iversen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også