Sydbanks Linkedin-mentor inspirerer organisationen ud fra simpel devise

Chefen for Sydbanks erhvervsafdeling i Aarhus, Ulrik Knudsen, er blevet et fænomen på det sociale medie Linkedin med knap 16.000 følgere. Resten af organisationen forsøger nu at følge trop ud fra devisen om, at gør mange lidt, rykker det meget.
Ulrik Knudsen er erhvervsschef i Sydbank og lidt af et fænomen på det sociale medie Linkedin med godt 16.000 følgere. | Foto: PR
Ulrik Knudsen er erhvervsschef i Sydbank og lidt af et fænomen på det sociale medie Linkedin med godt 16.000 følgere. | Foto: PR

Gør mange lidt, så rykker det i sidste ende meget. Det er en af de deviser, som erhvervschef i Sydbanks afdeling i Aarhus, Ulrik Knudsen arbejder ud fra, når han forsøger at inspirere andre Sydbank-ansatte i kunsten at bruge det sociale medie Linkedin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også