Altinget og Mandag Morgen får ny kommerciel direktør
![Michael Thomsen kommer fra en chefstilling i energibranchen. | Foto: Arthur Cammelbeeck/Altinget.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13955740.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kqazs2z601prwcb6zd.jpg)
Michael Thomsen bliver ny kommerciel direktør i Alrow Media, hvor han får det overordnede ansvar for selskabets kommercielle aktiviteter i Danmark, fremgår det af en pressemeddelelse fra Alrow.
Den nye kommercielle chef kommer fra en stilling som chef for B2C (business to consumer, red.) hos energiselskabet Seas-NVE. Forinden havde han i en årrække ledende stillinger i telesektoren,
Jobbet hos Alrow Media består i at samle de fire kommercielle afdelinger i den danske del af selskabet under en og samme hat. Det gælder marketing, abonnements- og annoncesalg til Altingets 28 nichemedier og Mandag Morgen, og i salg af uddannelse og events.
”Vi har de seneste år haft en markant vækst, som skal fortsætte og udbygges. Vi udvider løbende kerneforretningen med nye medier, vidensprodukter og investeringer i ny teknologi. Derfor er der behov for at styrke vores strategiske salgsarbejde og udvikle den samlede kunderejse,” udtaler Christoph Nørgaard, adm. direktør i Alrow Media.
Selv ser 41-årige Michael Thomsen frem til at blive en del af mediebranchen.
”Jeg glæder mig til - sammen med teamet - at få styrket den samlede kunderejse og ikke mindst bygge videre på det digitale fundament. Der ligger et stort potentiale i at udfolde vores indhold og indsigter bredere, end vi gør i dag,” lyder det.
Alrow Media har ud over Danmark aktiviteter i Norge og Sverige. Sidste år flerdoblede medieselskabet sit årsresultat fra 668.000 kr. i forrige regnskabsperiode til 7,82 mio. kr. i regnskabet for 2020-2021.
Relaterede artikler
Altinget finder kommerciel direktør til norsk udvidelse
For abonnenter
Altinget satser stort på Norge: "Timingen er rigtig"
For abonnenter