
Stigende smittetal har fået myndighederne til at stramme grebet og lægge ekstra begrænsninger på forbrugernes sociale liv og færden. Men det vil ikke få annoncørerne til at træde hårdt på bremsen og lægge reklamebudgetterne op til jul på is, sådan som markedet oplevede under forårets hårde nedlukning af store dele af samfundet, lyder vurderingen fra tre mediebureauer, som MediaWatch har spurgt.
"Vi har ikke fået mange ændringer til planerne," oplyser Peter Gottfredsen, adm. direktør for Omnicom Media Group, og uddyber, at de brancher, der allerede er ramt, fortsat ligger stille, men at interessen i andre dele af erhvervlivet er øget.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra Watch Medier
Danica Ejendomme giver 50 procent rabat på inflationsdrevne huslejestigninger
Mens visse udlejere vælger at hæve huslejen til det højest mulige niveau i en tid med rekordhøj inflation og stigende omkostninger, har Danica Ejendomme valgt at barbere halvdelen af lejestigningen. ”Vi vil gerne have, at vores lejere har råd til at blive boende,” forklarer adm. direktør Michael Nielsen.