Watch Medier

Berlingskes digitale abonnementssalg steg knap 70 procent i corona-år

Med en noget, der ligner et gennembrud i salget af digitale abonnenter i år er Berlingske nået tæt på målsætning om samlet 100.000 betalende abonnenter, siger chefredaktør. Corona har skubbet til udviklingen, men det står ikke alene, lyder det.

Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Det er med en betydeligt mere digital abonnementsbase, at Berlingske går ind i det nye år og siger farvel til 2020.

Ifølge ansvarshavende chefredaktør Tom Jensen er antallet af digitale abonnenter på avisen vokset med næsten 70 pct. i år, skriver han på Facebook.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Axcel nupper endnu en it-virksomhed

Kapitalfonden Axcel har sat fingrene i endnu et dansk it-selskab. Denne gang er det en aktiepost på ca. 60 pct. i NTI Group, der er specialiseret i modellerings- og tegneprogrammer.

Vestas hiver strategiprofil op i direktionen

Thomas Alsbjerg hives fra Vestas’ udviklingsforretning helt op i direktionen, og samtidig etablerer mølleproducenten en ny funktion for digitale løsninger, som han skal lede.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs