Telia-boss lægger 2020 bag sig med store forventninger til ny digital løsning

En ny webshop skal bringe Telia ind i den digitale tidsalder med bedre betjening af kunderne. Sådan lyder det fra den danske direktør oven på et regnskab, hvor Telia selv betegner det danske marked som "udfordret".
Foto: Telia/PR
Foto: Telia/PR

2020 har været uden fortilfælde, siger Telias direktør i Danmark, Thomas Kjærsgaard, som nu formelt sætter punktum for året med regnskabet for fjerde kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også