Watch Medier

Nent rundede 3 millioner Viaplay-abonnenter i corona-år

Annoncesalget var presset hos medie- og underholdningskoncernen Nent i 2020, mens Viaplay fortsatte fremgangen og nåede målet om 3 millioner abonnenter i Norden. Nedskrivning giver røde tal på Nents bundlinje.

Nordic Entertainment Groups hovedkontor i Stockholm. | Foto: PR/NENT

Nordic Entertainment Group (Nent) havde sat sig som mål at runde 3 millioner abonnenter på sin streamingtjeneste Viaplay, og det lykkedes med en abonnementsbase ved årets udgang på 3,02 millioner.

Det fremgår af 2020-regnskabet fra den nordiske medie- og underholdningskoncern, der har hovedsæde i Stockholm.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs