Dagrofa-chef lufter mere offensiv strategi efter nyt underskud

Med et underskud på 96 mio. kr. i 2020 er der endnu et stykke vej til et planlagt 2021-overskud i dagligvarekoncernen Dagrofa. Topchefen tror stadig på, at det vil lykkes, inden en mere offensiv strategi for alvor sættes i søen.
Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix
Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

For ottende gang i træk har landets tredjestørste dagligvarekoncern, Dagrofa, præsenteret et underskud. Samlet har ejerne set de røde tal akkumulere sig til over en kvart milliard kroner efter det nye 2020-minus på 96 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også