Watch Medier

Dagrofa-chef lufter mere offensiv strategi efter nyt underskud

Med et underskud på 96 mio. kr. i 2020 er der endnu et stykke vej til et planlagt 2021-overskud i dagligvarekoncernen Dagrofa. Topchefen tror stadig på, at det vil lykkes, inden en mere offensiv strategi for alvor sættes i søen.

Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

For ottende gang i træk har landets tredjestørste dagligvarekoncern, Dagrofa, præsenteret et underskud. Samlet har ejerne set de røde tal akkumulere sig til over en kvart milliard kroner efter det nye 2020-minus på 96 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs