Watch Medier

Berlingske Medias resultat faldt i 2020 efter corona-kæberasler til BT

Både top- og bundlinjen gik tilbage for Berlingske Media i 2020, hvor coronakrisen skar næsten en tredjedel af BT's omsætning, mens Weekendavisen var alene om at løfte salget. Berlingske overhalede BT og stod for den største indtjening.

Berlingske Media forventer annoncevækst og bedre resultat i 2021 | Foto: Mathias Svold

2020 blev et år med faldende økonomiske resultater og store underliggende udsving i Berlingske Media. Det viser årsregnskabet for 2020.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Maersk siger farvel til stor profil

Palle Laursen stopper som flådechef i Maersk efter 25 år i rederiet. En anden leder skal også stoppe i Maersk, som er i gang med store interne forandringer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs