Berlingske Medias resultat faldt i 2020 efter corona-kæberasler til BT

Både top- og bundlinjen gik tilbage for Berlingske Media i 2020, hvor coronakrisen skar næsten en tredjedel af BT's omsætning, mens Weekendavisen var alene om at løfte salget. Berlingske overhalede BT og stod for den største indtjening.
Berlingske Media forventer annoncevækst og bedre resultat i 2021 | Foto: Mathias Svold
Berlingske Media forventer annoncevækst og bedre resultat i 2021 | Foto: Mathias Svold

2020 blev et år med faldende økonomiske resultater og store underliggende udsving i Berlingske Media. Det viser årsregnskabet for 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også