Aarstiderne buldrer frem med 15 procents salgsvækst

Sultne danskerne satte sidste år fut under bestillinger af måltidskasser fra Aarstiderne. Nu vil virksomheden også ind på markedet for onlinesalg af dagligvarer.
Økologiske grønsager er Aartidernes primære varekategori. | Foto: PR / Aarstiderne
Økologiske grønsager er Aartidernes primære varekategori. | Foto: PR / Aarstiderne

Væksteksplosioner på top- og bundlinje. Nogenlunde sådan kan man beskrive Aarstidernes regnskab for 2020, hvor overskuddet blev fordoblet og endte på 36,9 mio. kr. mod 13,2 mio. kr. året før.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også