Store ordninger skaber vækst i Danica: Direktør glider af på rabat-spørgsmål

Mange nyvundne store firmaordninger har for alvor skudt gang i Danicas vækst. Adm. direktør Ole Krogh Petersen peger på det samlede værditilbud frem for pris som den vindende faktor. Han hilser Finanstilsynets fokus på syge- og ulykkesforsikringer velkomment, men tvivler på, at det får den store betydning for Danica.
Adm. direktør Ole Krogh Petersen kan glæde sig over et forbedret resultat. | Foto: PR/Danica
Adm. direktør Ole Krogh Petersen kan glæde sig over et forbedret resultat. | Foto: PR/Danica

Prisen har ikke været det afgørende, når Danica i løbet af første halvår har vundet både mange og store firmaordninger. Det slår adm. direktør Ole Krogh Petersen fast. Han kan fremvise en dansk toplinje, der er vokset med 24,5 pct. til 17.382 mio. kr.,

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også