Watch Medier

Store ordninger skaber vækst i Danica: Direktør glider af på rabat-spørgsmål

Mange nyvundne store firmaordninger har for alvor skudt gang i Danicas vækst. Adm. direktør Ole Krogh Petersen peger på det samlede værditilbud frem for pris som den vindende faktor. Han hilser Finanstilsynets fokus på syge- og ulykkesforsikringer velkomment, men tvivler på, at det får den store betydning for Danica.

Adm. direktør Ole Krogh Petersen kan glæde sig over et forbedret resultat. | Foto: PR/Danica

Prisen har ikke været det afgørende, når Danica i løbet af første halvår har vundet både mange og store firmaordninger. Det slår adm. direktør Ole Krogh Petersen fast. Han kan fremvise en dansk toplinje, der er vokset med 24,5 pct. til 17.382 mio. kr.,

"På vækstdelen er det vores klare opfattelse, at det bliver drevet af et stærkt samlet værditilbud, som handler om rådgivning, attraktive afkast og vores sundhedsløsninger, som også er med til at kunne lindre på SUL-delen. Og så handler det selvfølgelig om det bæredygtige fokus, som også betyder rigtig meget for vores kunder," siger han til FinansWatch.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs