Arla skovler flere penge ind for sin mælk

Mejerikoncernen Arla øgede både toplinje og indtjening i løbet af årets første halvår. Inflation og stigende omkostninger lurer dog i horisonten. (Opdateret)
Peder Tuborgh, adm. direktør i Arla Foods. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Peder Tuborgh, adm. direktør i Arla Foods. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Arla så fremgang på både toplinjen og indtjeningen i 2021's første halvår og trodsede endnu engang coronakrisens strabadser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også