Ugebladskoncernen Aller ryster flere år med millionunderskud af sig

To år efter Charlotte Riparbelli overtog ledelsen af mediekoncernen Aller, er et massivt underskud vendt til plus. Nu styrer Aller Media mod investeringer og opkøb for at bygge videre på det fundament, der efterhånden er på plads.
Aller Media topchef, Charlotte Riparbelli. | Foto: PR/Aller Media A/S
Aller Media topchef, Charlotte Riparbelli. | Foto: PR/Aller Media A/S

Efter en årrække præget af underskud i det familieejede bladhus Aller blev bøtten vendt sidste år til det bedste resultat siden 2015/2016. Det oplyser mediekoncernen i årsrapporten for 2020/2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også