Danpos ejere har tabt 140 millioner på dansk marked

Fjerkrævirksomheden Scandi Standard har i løbet af 2021 tabt et trecifret millionbeløb i sin danske forretning med de tre brands Danpo, De Danske Familiegårde og The Happy Chicken Project. Topchefen forventer, at en turnaround vil slå igennem i slutningen af 2022.
Foto: PR/OttoDrakenberg.com
Foto: PR/OttoDrakenberg.com

Danpo fortsætter med at være et smertensbarn for den nordiske fjerkrækoncern Scandi Standard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også