Øgede udgifter æder fremgang hos distributionsselskab

Selv om omsætningen steg for Dansk Avis Omdeling (DAO) i 2021, slog det ikke igennem på driften. Ledelsen er ikke tilfreds, men forudser bedre 2022.
Direktør i DAO er Morten Villberg | Foto: PR/DAO
Direktør i DAO er Morten Villberg | Foto: PR/DAO

Coronakrisen satte i både 2020 og 2021 godt gang i danskernes indkøb på nettet og dermed også i leveringen af pakker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også