Watch Medier

TV 2 lægger om for at satse mere på digitalt reklamesalg

Både digitalt reklamesalg på TV 2 Play og det direkte salg til kunderne fylder mere hos TV 2, der lægger sin salgsafdeling om for at målrette sig disse salgskanaler.

Salgsdirektør hos TV 2 Reklamesalg, Peter Ofasson, ændrer organisationsstrukturen, efter efterspørgslen fra annoncører har ændret sig. | Foto: PR/TV 2

TV 2 vil gøre mere ud af reklamesalget digitalt, og så skal flere kræfter bruges på direkte salg til annoncører. Sådan lyder nogle af ambitionerne med en omorganisering af TV 2's reklamesalgsafdeling.

Omorganiseringen betyder, at salgsafdelingen fremover skal organiseres i tre enheder – direkte salg, bureausalg og digitalt salg - hvor enhederne i dag er flere og mere produktspecifikke som tv-reklame nationalt eller regionalt, branded content og digitalt salg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs