TV 2 lægger om for at satse mere på digitalt reklamesalg

Både digitalt reklamesalg på TV 2 Play og det direkte salg til kunderne fylder mere hos TV 2, der lægger sin salgsafdeling om for at målrette sig disse salgskanaler.
Salgsdirektør hos TV 2 Reklamesalg, Peter Ofasson, ændrer organisationsstrukturen, efter efterspørgslen fra annoncører har ændret sig. | Foto: PR/TV 2
Salgsdirektør hos TV 2 Reklamesalg, Peter Ofasson, ændrer organisationsstrukturen, efter efterspørgslen fra annoncører har ændret sig. | Foto: PR/TV 2

TV 2 vil gøre mere ud af reklamesalget digitalt, og så skal flere kræfter bruges på direkte salg til annoncører. Sådan lyder nogle af ambitionerne med en omorganisering af TV 2's reklamesalgsafdeling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også