Watch Medier

TV 2 lægger om for at satse mere på digitalt reklamesalg

Både digitalt reklamesalg på TV 2 Play og det direkte salg til kunderne fylder mere hos TV 2, der lægger sin salgsafdeling om for at målrette sig disse salgskanaler.

Salgsdirektør hos TV 2 Reklamesalg, Peter Ofasson, ændrer organisationsstrukturen, efter efterspørgslen fra annoncører har ændret sig. | Foto: PR/TV 2

TV 2 vil gøre mere ud af reklamesalget digitalt, og så skal flere kræfter bruges på direkte salg til annoncører. Sådan lyder nogle af ambitionerne med en omorganisering af TV 2's reklamesalgsafdeling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Pensionskasse frikendes i konkurrencesag

Retten i Lyngby har afsagt dom i sag fra 2017, hvor PKA og Danica gik sammen om et tilbud på pensionsordningen for medarbejdere hos det daværende Dansk Supermarked.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs