Watch Medier

Seks mediehuse tager kampen op mod Google og Facebook med ny salgsplatform

Med en ny fælles annonceplatform vil en stribe af landets største mediehuse styrke deres markedsandel på det digitale annoncemarked i konkurrencen mod især globale techkoncerner. Annoncer sælges baseret på kontekst og ikke cookies.

Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix

Knapt et år efter, at tankerne om en fælles annonceplatform blev luftet, er den nu klar til at gå i luften. Det meddeler mediehusene bag i en meddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs