Watch Medier

Magasinhuse tøver med at deltage i avishuses nye annonceplatform

Publisher Platform, som gik i luften i sidste uge, er ikke nødvendigvis noget for Bonnier Publications og Benjamin Media, men der er ros fra salgsdirektøren. Hos Aller Media afventer man også de første resultater.

Det er positivt, at der igen kommer fokus på kontekst i medieindkøbet bl.a. med Publisher Platform, mener Frederik Ohl, salgsdirektør i Benjamin Media. | Foto: PR/Bonnier Publications

Ingen af de store magasinhuse i Danmark var med, da en række af landets største medie- og aviskoncerner i forrige uge lancerede Publisher Platform, en fælles annonceplatform, som ifølge en af medstifterne skal være den helt store markedsplads for danske medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

DLG klar til exit fra Kina

Geopolitiske forhold og politisk indgriben i markedspriser gør, at DLG er klar til at forlade kinesisk marked. Grovvareselskabet har en foderfabrik i Hunan-provinsen.

Virksomhedsmægler ser få potentielle købere til Irma

Detailhandelskoncerner har de bedste muligheder for at gøre Irma til en rentabel virksomhed, hvis kæden skulle blive sat til salg, vurderer virksomhedsmægler Frederik Aakard. Tidligere Irma-direktør vil snart melde nyt ud. 

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs