Magasinhuse tøver med at deltage i avishuses nye annonceplatform

Publisher Platform, som gik i luften i sidste uge, er ikke nødvendigvis noget for Bonnier Publications og Benjamin Media, men der er ros fra salgsdirektøren. Hos Aller Media afventer man også de første resultater.
Det er positivt, at der igen kommer fokus på kontekst i medieindkøbet bl.a. med Publisher Platform, mener Frederik Ohl, salgsdirektør i Benjamin Media. | Foto: PR/Bonnier Publications
Det er positivt, at der igen kommer fokus på kontekst i medieindkøbet bl.a. med Publisher Platform, mener Frederik Ohl, salgsdirektør i Benjamin Media. | Foto: PR/Bonnier Publications

Ingen af de store magasinhuse i Danmark var med, da en række af landets største medie- og aviskoncerner i forrige uge lancerede Publisher Platform, en fælles annonceplatform, som ifølge en af medstifterne skal være den helt store markedsplads for danske medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også