Watch Medier

Magasinhuse tøver med at deltage i avishuses nye annonceplatform

Publisher Platform, som gik i luften i sidste uge, er ikke nødvendigvis noget for Bonnier Publications og Benjamin Media, men der er ros fra salgsdirektøren. Hos Aller Media afventer man også de første resultater.

Det er positivt, at der igen kommer fokus på kontekst i medieindkøbet bl.a. med Publisher Platform, mener Frederik Ohl, salgsdirektør i Benjamin Media. | Foto: PR/Bonnier Publications

Ingen af de store magasinhuse i Danmark var med, da en række af landets største medie- og aviskoncerner i forrige uge lancerede Publisher Platform, en fælles annonceplatform, som ifølge en af medstifterne skal være den helt store markedsplads for danske medier.

Meldingen var, at magasinhusene havde fået tilbudt at være med, og det bekræfter Frederik Ohl, som er salgsdirektør i Benjamin Media, som er ejet af Bonnier Publications, hvor han også står med ansvaret for annoncesalg.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Nu vil danske virksomheder betale dyrt for it-sikkerhed

Mens vindmølleproducenten Vestas slås om at få fat i egne data fra it-kriminelle, melder danske virksomheder sig klar til at betale - og endda betale dyrt - for it-sikkerhed. Fokus er nu på at forebygge angreb, og det er nyt, lyder det fra to toneangivende eksperter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs