Maersk går ind i overset milliardmarked af helt små kunder

Med udbredt digitalisering vil  containerrederiet Maersk gøre de hidtil ikke særligt attraktive småkunder til en fremtidig guldgrube.
Digitalisering skal gøre de helt små kunder profitable for Maersk. | Foto: PR / Maersk
Digitalisering skal gøre de helt små kunder profitable for Maersk. | Foto: PR / Maersk

A.P. Møller - Mærsk satser nu på at gøre verdens mindste fragtkunder med transportbehov på mellem en og 20 containere om året til et vigtigt og profitabelt forretningsben, skriver Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også