Watch Medier

Store danske virksomheder fortsætter annoncestop på Facebook

Der har ikke været grund til at afbryde annoncestoppet på Facebook, lyder det fra markante danske virksomheder, der ikke ser nok fremskridt hos det sociale medie.

Ørsted er blandt virksomhederne, der boykotter annoncering på Facebook. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Hverken Lego eller Ørsted har i sinde at droppe deres nuværende annoncestop på den sociale platform Facebook trods flere initiativer fra mediet i lyset af kampagnen "Stop Hate For Profit". Det skriver Finans.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs