Store danske virksomheder fortsætter annoncestop på Facebook

Der har ikke været grund til at afbryde annoncestoppet på Facebook, lyder det fra markante danske virksomheder, der ikke ser nok fremskridt hos det sociale medie.
Ørsted er blandt virksomhederne, der boykotter annoncering på Facebook. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Ørsted er blandt virksomhederne, der boykotter annoncering på Facebook. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Hverken Lego eller Ørsted har i sinde at droppe deres nuværende annoncestop på den sociale platform Facebook trods flere initiativer fra mediet i lyset af kampagnen "Stop Hate For Profit". Det skriver Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også