Watch Medier

Store danske virksomheder fortsætter annoncestop på Facebook

Der har ikke været grund til at afbryde annoncestoppet på Facebook, lyder det fra markante danske virksomheder, der ikke ser nok fremskridt hos det sociale medie.

Ørsted er blandt virksomhederne, der boykotter annoncering på Facebook. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Hverken Lego eller Ørsted har i sinde at droppe deres nuværende annoncestop på den sociale platform Facebook trods flere initiativer fra mediet i lyset af kampagnen "Stop Hate For Profit". Det skriver Finans.

Beslutningen om ikke at genoptage betalt annoncering på Facebook efter boykotten i sommer sker, fordi virksomhederne endnu ikke ser nok fremgang hos Facebook i forhold til at mindske hadefuld tale.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Nye danske gasprojekter gemmer sig under Nordsøens overflade

Total Energies har allerede annonceret planer om at udvikle gasfelterne Valdemar Bo Syd og Halfdan Nord i den danske del af Nordsøen. Efter dem ligger også en række andre danske gasprojekter klar i pipelinen. Analysehuset Rystad forventer gasinvesteringer for flere milliarder kroner frem mod 2030.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs