Mikkeller i kinesisk øloffensiv

Kina og Asien kommer til at udgøre en central del af Mikkellers fremtid. I et interview med FødevareWatch sætter adm. direktør Kenneth Madsen ord på de tre fronter i den kinesiske offensiv.
Mens Mikkeller over en bred kam skal have mindre fokus på bardriften, er situationen anderledes i kampen om Kina. | Foto: PR / Mikkeller
Mens Mikkeller over en bred kam skal have mindre fokus på bardriften, er situationen anderledes i kampen om Kina. | Foto: PR / Mikkeller

Mikkeller i Kina kommer i høj grad til at være et storbyfænomen – i hvert fald i de kommende år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også