Watch Medier

Mikkeller i kinesisk øloffensiv

Kina og Asien kommer til at udgøre en central del af Mikkellers fremtid. I et interview med FødevareWatch sætter adm. direktør Kenneth Madsen ord på de tre fronter i den kinesiske offensiv.

Mens Mikkeller over en bred kam skal have mindre fokus på bardriften, er situationen anderledes i kampen om Kina. | Foto: PR / Mikkeller

Mikkeller i Kina kommer i høj grad til at være et storbyfænomen – i hvert fald i de kommende år.

Det fortæller adm. direktør Kenneth Madsen, som løfter lidt af sløret for koncernens angrebsplan på det kinesiske marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Danica Ejendomme giver 50 procent rabat på inflationsdrevne huslejestigninger

Mens visse udlejere vælger at hæve huslejen til det højest mulige niveau i en tid med rekordhøj inflation og stigende omkostninger, har Danica Ejendomme valgt at barbere halvdelen af lejestigningen. ”Vi vil gerne have, at vores lejere har råd til at blive boende,” forklarer adm. direktør Michael Nielsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs