Watch Medier

Mikkeller i kinesisk øloffensiv

Kina og Asien kommer til at udgøre en central del af Mikkellers fremtid. I et interview med FødevareWatch sætter adm. direktør Kenneth Madsen ord på de tre fronter i den kinesiske offensiv.

Mens Mikkeller over en bred kam skal have mindre fokus på bardriften, er situationen anderledes i kampen om Kina. | Foto: PR / Mikkeller

Mikkeller i Kina kommer i høj grad til at være et storbyfænomen – i hvert fald i de kommende år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Netcompany skal udvikle EU's digitale identitets-wallet

Det danske it-selskab Netcompany er blevet tildelt kontrakten på at udvikle European Digital Identity Wallet i samarbejde med selskabet Scytáles. Projektet er del af en EU-plan om at skabe en europæisk digital identitetsramme, der er tilgængelig for alle EU-borgere og virksomheder.

Danske Swedbank-kunder må på jagt efter ny bank

Swedbank vil lukke sin danske afdeling, og det betyder, at bankens danske kunder skal ud og finde sig en anden bank. Et nyt partnerskab med Sydbank omfatter nemlig ikke Swedbanks danske kunder. Den svenske banks ansatte i Danmark bliver afskediget.

Handelsbankens landechef rykker til Nykredit

Lars Moesgaard skifter til Nykredit, efter han for kort tid siden stoppede som chef for Handelsbankens danske aktiviteter, der nu er opkøbt af Jyske Bank. Hos Nykredit får han plads i direktionen og ansvar for Banking Retail.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs