Lidl har vokseværk men bokser fortsat med tysk discount-mærkat

Om syv år vil der være 200 Lidl-butikker i Danmark. Det fortæller kædens danske direktør, der stadig må kæmpe med kundernes fordomme. Fokus vil de næste år være rettet mod konkurrenterne Rema 1000 og Netto.
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Der er gang i væksten hos Lidl, hvor målet om 200 danske butikker kommer tættere på. I gennemsnit åbner koncernens danske afdeling ti butikker årligt, og derfor vil butik nummer 200 stå klar om syv år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også