Watch Medier

Lidl har vokseværk men bokser fortsat med tysk discount-mærkat

Om syv år vil der være 200 Lidl-butikker i Danmark. Det fortæller kædens danske direktør, der stadig må kæmpe med kundernes fordomme. Fokus vil de næste år være rettet mod konkurrenterne Rema 1000 og Netto.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Der er gang i væksten hos Lidl, hvor målet om 200 danske butikker kommer tættere på. I gennemsnit åbner koncernens danske afdeling ti butikker årligt, og derfor vil butik nummer 200 stå klar om syv år.

Det fortæller adm. direktør Dirk Fust. Videre siger han, at det særligt er i hovedstadsområdet, man vil placere butikkerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Supermarkedspriser står til at blive varmt valgtema

SF’s forslag om en hasteundersøgelse af supermarkedskædernes prisstigninger bliver både kaldt en ”gratis omgang” og en ”god ide” af politiske aktører og interesseorganisationer. Én ting er der enighed om: Temaet bliver centralt i valgkampen.

FLSmidth opjusterer trods neddrosling i Rusland

Ingeniørkoncernen FLSmidth øger omsætning og overskud i andet kvartal og opjusterer forventningen til årets omsætning med en milliard. Divisionen, der sælger mineudstyr, trækker væksten.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs