Watch Medier

TV 2 ser ind i usikkert 2021 og spiller forsigtigt ud på reklamepriser

TV 2 tilbyder annoncørerne mere fleksibilitet i reklamepriserne næste år, og grundprisen hæves mindre end tidligere år. Reklameindkøber mener, der er fornuft i det træk: "Det er vel strengt taget det mest usikre år, vi har at gøre med."

Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2 Reklamesalg. | Foto: TV 2 DANMARK

Et usikkert reklamemarked sætter aftryk på TV 2's udspil til priser og betingelser for at få kommercielle budskaber ud via TV 2's kanaler næste år. Det fremgår af TV 2 Medias hjemmeside.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Netcompany skal udvikle EU's digitale identitets-wallet

Det danske it-selskab Netcompany er blevet tildelt kontrakten på at udvikle European Digital Identity Wallet i samarbejde med selskabet Scytáles. Projektet er del af en EU-plan om at skabe en europæisk digital identitetsramme, der er tilgængelig for alle EU-borgere og virksomheder.

Danske Swedbank-kunder må på jagt efter ny bank

Swedbank vil lukke sin danske afdeling, og det betyder, at bankens danske kunder skal ud og finde sig en anden bank. Et nyt partnerskab med Sydbank omfatter nemlig ikke Swedbanks danske kunder. Den svenske banks ansatte i Danmark bliver afskediget.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs