Watch Medier

TV 2 ser ind i usikkert 2021 og spiller forsigtigt ud på reklamepriser

TV 2 tilbyder annoncørerne mere fleksibilitet i reklamepriserne næste år, og grundprisen hæves mindre end tidligere år. Reklameindkøber mener, der er fornuft i det træk: "Det er vel strengt taget det mest usikre år, vi har at gøre med."

Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2 Reklamesalg. | Foto: TV 2 DANMARK

Et usikkert reklamemarked sætter aftryk på TV 2's udspil til priser og betingelser for at få kommercielle budskaber ud via TV 2's kanaler næste år. Det fremgår af TV 2 Medias hjemmeside.

Listepriserne for TV 2's reklamer stiger i 2021 med 3-3,5 pct. mod 7-8 pct. i 2020. Men samtidig vil priserne i højere grad blive bestemt af den konkrete efterspørgsel og markedsudvikling. TV 2 vil nemlig basere prisen på "en fleksibel og markedsdrevet prisdannelse, som afhængig af den aktuelle situation i en given måned vil bestemme den faktiske, markedsbestemte prisudvikling," skriver TV 2.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs