Watch Medier

Annoncemarkedet går fra turbulent 2020 til usikkert 2021

Annoncemarkedet står i 2020 over for det største fald siden finanskrisen. Markedet vil vokse igen i 2021, mener analysefirma og mediebureau, men flere ubekendte faktorer kan trække både op og ned, lyder det.

Annoncemarkedet blev hårdt ramt, da Corona lukkede landet. | Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix

Det er et på alle måder været vildt og ekstraordinært år, der lakker mod enden. Det gælder også for annoncemarkedet. Spørgsmålet er nu, hvad 2021 bringer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Bladt Industries afskediger topchef

Efter nok et ”udfordrende år” skifter Aalborg-virksomheden Bladt Industries, der producerer møllefundamenter, endnu engang ud i direktionen. ”Vi har brug for nyt fokus,” siger formanden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs