Annoncemarkedet går fra turbulent 2020 til usikkert 2021

Annoncemarkedet står i 2020 over for det største fald siden finanskrisen. Markedet vil vokse igen i 2021, mener analysefirma og mediebureau, men flere ubekendte faktorer kan trække både op og ned, lyder det.
Annoncemarkedet blev hårdt ramt, da Corona lukkede landet. | Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix
Annoncemarkedet blev hårdt ramt, da Corona lukkede landet. | Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Det er et på alle måder været vildt og ekstraordinært år, der lakker mod enden. Det gælder også for annoncemarkedet. Spørgsmålet er nu, hvad 2021 bringer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også