Fire fødevaretendenser der rykkede i Coop i 2020

Toiletpapir, mundbind og mel er blandt de varer, der i stigende grad røg i danskernes indkøbskurv i 2020, viser en Coop Analyse, der beskriver tendenserne i året.
Salget af mel steg i 2020 med 21 pct. i forhold til året før. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Salget af mel steg i 2020 med 21 pct. i forhold til året før. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I et 2020, der på alle måder kan betegnes som usædvanligt, har Coop Analyse hevet syv tendenser frem, der på hver deres måde har været med til at tegne året der gik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også