Watch Medier

Fire fødevaretendenser der rykkede i Coop i 2020

Toiletpapir, mundbind og mel er blandt de varer, der i stigende grad røg i danskernes indkøbskurv i 2020, viser en Coop Analyse, der beskriver tendenserne i året.

Salget af mel steg i 2020 med 21 pct. i forhold til året før. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I et 2020, der på alle måder kan betegnes som usædvanligt, har Coop Analyse hevet syv tendenser frem, der på hver deres måde har været med til at tegne året der gik.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Ørsted skruer markant ned for havvindambitioner

Energiselskabet Ørsted sænker forventningerne til både, hvor meget havvind der er installeret i 2030, og hvor stor en andel af investeringskroner der skal bruges på det hidtidige hovedfokus.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs