Medier mærker nedlukning på annoncesalg - men panikken er afblæst
!["Sammenlignet med foråret er det noget helt andet nu," siger Signe Skarequist, Director of Digital Sales & Ad Tech i JP/Politikens Hus. | Foto: PRIVATFOTO/MBV](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12668222.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dxx7aag4b81a3jr0lc3.jpg)
Det stigende smittetryk har igen lagt gaderne øde og lukket detaihandelen. Men i modsætning til den første nedlukning i marts sidste år, har den seneste ikke fået annoncørerne til at smække pengekassen hårdt i - i hvert fald ikke indtil videre, lyder det fra flere sider.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.