Watch Medier

Medier mærker nedlukning på annoncesalg - men panikken er afblæst

Trods en ny nedlukning er reaktionen på annoncemarkedet langtfra som sidst, siger flere aktører. "Selv om der måske venter et par hårde måneder, tror jeg ikke, det kommer til at fjerne kampagner," lyder det blandt andet.

"Sammenlignet med foråret er det noget helt andet nu," siger Signe Skarequist, Director of Digital Sales & Ad Tech i JP/Politikens Hus. | Foto: PRIVATFOTO/MBV

Det stigende smittetryk har igen lagt gaderne øde og lukket detaihandelen. Men i modsætning til den første nedlukning i marts sidste år, har den seneste ikke fået annoncørerne til at smække pengekassen hårdt i - i hvert fald ikke indtil videre, lyder det fra flere sider.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Mærsk har udledt langt mere CO2 end tidligere oplyst

Nye beregninger fra Mærsk viser, at rederikoncernen har udledt markant mere CO2 end først rapporteret. Forskellen fra de tidligere beregninger er større end den mængde, som det samlede danske landbrug udledte i 2021.

Underskud og formandsskifte i Gyldendal

Efter frasalg af den underskudsgivende bogstreamingtjeneste Chapter og en lavere indtjening på flere områder fik forlagshuset et underskud på næsten 60 mio. kr. i 2022. Næstformand overtager formandsposten ved næste generalforsamling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs