Medier mærker nedlukning på annoncesalg - men panikken er afblæst

Trods en ny nedlukning er reaktionen på annoncemarkedet langtfra som sidst, siger flere aktører. "Selv om der måske venter et par hårde måneder, tror jeg ikke, det kommer til at fjerne kampagner," lyder det blandt andet.
"Sammenlignet med foråret er det noget helt andet nu," siger Signe Skarequist, Director of Digital Sales & Ad Tech i JP/Politikens Hus. | Foto: PRIVATFOTO/MBV
"Sammenlignet med foråret er det noget helt andet nu," siger Signe Skarequist, Director of Digital Sales & Ad Tech i JP/Politikens Hus. | Foto: PRIVATFOTO/MBV

Det stigende smittetryk har igen lagt gaderne øde og lukket detaihandelen. Men i modsætning til den første nedlukning i marts sidste år, har den seneste ikke fået annoncørerne til at smække pengekassen hårdt i - i hvert fald ikke indtil videre, lyder det fra flere sider.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også