Watch Medier

Hurtige forbrugerskift skaber dønninger i toppen af dansk detail

De seneste ledelsesrokader i både Coop og Dagrofa kan udspringe af ikke blot detailkædernes bundlinjefokus, men også af forbrugernes hastigt skiftende adfærd lige nu, mener direktør i konsulentfirmaet Efficiens, Per Østergaard Jacobsen.

Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Digitaliseringen går så stærkt lige nu, at detailsektoren kæmper med at følge med på ledelsesgangene. Samtidig efterspørger forbrugerne meget større fokus på bæredygtighed. Tilsammen kan de to tendenser være med til at rokke ved direktørstolene.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Maersk siger farvel til stor profil

Palle Laursen stopper som flådechef i Maersk efter 25 år i rederiet. En anden leder skal også stoppe i Maersk, som er i gang med store interne forandringer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs