Forfremmet onlinechef i Coop klar til at byde Føtex op til dans

Det seneste års vilde udvikling i salget af dagligvarer på nettet giver selvtillid i Coops digitale butik, hvor direktøren er klar til at byde Føtex velkommen som konkurrent på onlinemarkedet.
Her er det Coop Mads distribution, der sørger for pakning af varer bestilt online. | Foto: COOP/Henrik Frydkjær
Her er det Coop Mads distribution, der sørger for pakning af varer bestilt online. | Foto: COOP/Henrik Frydkjær

"Det brager derudaf og har gjort i det i lang tid efterhånden."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også