Danske Bank har uberettiget opkrævet for mange gebyrer fra erhvervskunderne

Efter gennemgang af forretningen er Danske Bank nået frem til, at banken i fem år har opkrævet et gebyr fra erhvervskunderne, der ikke var grundlag for at opkræve.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
AF FREDERIK JENSEN OG MORTEN PLESNER

Danske Bank har - også - opkrævet penge fra erhvervskunderne, som man ikke havde ret til.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også