Watch Medier

TV 2-direktør om ny strategi: "Vi står på en brændende platform"

De kommende år bliver afgørende for TV 2's placering i fremtidens digitale tv-forbrug, siger direktør, der i den næste femårsplan sætter fokus på streaming og varsler lavere overskud i tv-selskabet.

Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo

TV 2 lægger en ny strategi uden de traditionelle tv-kanaler i centrum. I stedet er streamingtjenesten Play i hovedfokus i den femårige plan med titlen "TV 2 Play til alle", som ledelsen torsdag har præsenteret for de ansatte.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs