Watch Medier

TV 2-direktør om ny strategi: "Vi står på en brændende platform"

De kommende år bliver afgørende for TV 2's placering i fremtidens digitale tv-forbrug, siger direktør, der i den næste femårsplan sætter fokus på streaming og varsler lavere overskud i tv-selskabet.

Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo

TV 2 lægger en ny strategi uden de traditionelle tv-kanaler i centrum. I stedet er streamingtjenesten Play i hovedfokus i den femårige plan med titlen "TV 2 Play til alle", som ledelsen torsdag har præsenteret for de ansatte.

Den lyder tilforladeligt, men bagtæppet er ikke noget, der skal tages let på, siger direktør Anne Engdal Stig Christensen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Vækstfondsdirektører stopper inden fusion

Vækstfondens adm. direktør, Rolf Kjærgaard, fratræder, og han får følgeskab af investeringsdirektør Mikkel Hesselgren, der også har meldt sin afgang. I forvejen har Vækstfondens formand forladt sin post i august. Alle afgangene sker, inden fonden til nytår bliver en del af den nye statslige kæmpefond, Danmarks Eksport- og Investeringsfond.

Overblik: Her er partiernes erhvervspolitik

Manglen på arbejdskraft og selskabsskattelettelser vil stå højt på den erhvervspolitiske dagsorden under den kommende valgkamp, mener politisk redaktør. Trods udfordringer får erhvervslivet dog næppe megen opmærksomhed. Få overblikket over partiernes erhvervspolitiske ønsker her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs