Watch Medier

Allergikoncern har flirtet med nyt milliardmarked - nu bliver det alvor

ALK går nu ind på markedet for fødevareallergi - et milliardmarked, som allergikoncernen længe har haft kig på. Det fremgår af en strategiopdatering i forbindelse med det nye årsregnskab.

Topchef i ALK Carsten Hellmann er klar med strategiopdatering af vækstplanen fra 2018. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix

Den danske allergikoncern ALK vil ind på milliardmarkedet for fødevareallergi.

Det fremgår af selskabets nye årsrapport, hvor selskabet løfter sløret for en strategiopdatering, der kommer efter den tre-årige transformationsperiode, som ALK indledte i 2018.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs