Allergikoncern har flirtet med nyt milliardmarked - nu bliver det alvor

ALK går nu ind på markedet for fødevareallergi - et milliardmarked, som allergikoncernen længe har haft kig på. Det fremgår af en strategiopdatering i forbindelse med det nye årsregnskab.
Topchef i ALK Carsten Hellmann er klar med strategiopdatering af vækstplanen fra 2018. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix
Topchef i ALK Carsten Hellmann er klar med strategiopdatering af vækstplanen fra 2018. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix

Den danske allergikoncern ALK vil ind på milliardmarkedet for fødevareallergi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også