Watch Medier

Dansk kødkæmpe forventer dyk i dagligvarehandlen efter genåbning

Danish Crown Foods, der er storleverandør af kødprodukter til den danske dagligvarehandel og madscene, forventer, at forbrugerne vil fare ud efter oplevelser efter genåbningen. Det kan ramme detailsalget for en stund. Til gengæld er samarbejdet mellem producentleddet og detailhandel blevet tættere under krisen.

Under coronakrisen har detailhandelen øget salget af kødprodukter. Efter genåbningen kan det blive anderledes. | Foto: Aleksander Klug/Ritzau Scanpix

Pølser, leverpostej og kødpålæg er hevet ned fra hylderne i stor stil det seneste års, mens vi alle har været mere hjemme, og restaurationsbranchen samtidig har været stækket.

Det kan man mærke hos Danish Crown Foods, der er kødkoncernens forbrugerdivision med brands som Tulip, Steff Houlberg og Den Grønne Slagter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Vækstfondsdirektører stopper inden fusion

Vækstfondens adm. direktør, Rolf Kjærgaard, fratræder, og han får følgeskab af investeringsdirektør Mikkel Hesselgren, der også har meldt sin afgang. I forvejen har Vækstfondens formand forladt sin post i august. Alle afgangene sker, inden fonden til nytår bliver en del af den nye statslige kæmpefond, Danmarks Eksport- og Investeringsfond.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs