Watch Medier

Dansk Handelsblad skifter navn og halverer printudgivelse

Et af landets ældste brancheblade, Dansk Handelsblad, vil koncentrere sig om dagligvarehandelen og gennemfører et hamskifte med nyt navn, øget digital satsning og neddrosling af den trykte ugeavis.

Nyt navn og look til gammelt brancheblad. | Foto: DH Media/PR

"Dagligvarehandlen" er det nye navn for både avis og nyhedsside fra det hidtidige Dansk Handelsblad, der som et af Danmarks ældste branchemedier kan føre rødderne tilbage til 1909.

"Vi vil gerne signalere, at vi har fokus på dagligvarer og ikke detailhandlen mere bredt. Avisen blev da også stiftet af købmandsforeninger for mere end 100 år siden," siger adm. direktør Peter Helm-Petersen til MediaWatch om navneskiftet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Investor: Opgør med Totalkredit-aftalen vil åbne muligheder for Jyske Bank

Ud over at kunne få en større realkreditforretning vil det give Jyske Bank bedre muligheder for at købe konkurrenter, hvis der kommer ændringer i den aftale, der i øjeblikket sikrer, at 45 danske danske pengeinstitutter formidler realkreditlån fra Totalkredit. Det vurderer bankinvestor og aktieanalytiker Michael West Hybholt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs