Rekoms store køreplan: Vi kan blive en superkonsolidator for alt i nattelivet

INTERVIEW: Gennem coronakrisen har ombygning, opkøb og udvikling ulmet i Nordens største nattelivskoncern. I et interview med FødevareWatch løfter adm. direktør Adam Falbert sløret for fremtiden – og hvordan data og brugeranalyse skal holde festen i gang.

Foto: Peter Thomsen / Watch Medier

På skærmen spiller en fest uden lyd.

Krydsklip af kulørte lys, fadølshaner på overarbejde og unge, som smiler, vrænger ansigt til kameraet – og nok får brug for en Panodil i morgen. Navne som "Dorsia", "Heidi's Bier Bar" og "Hive" ruller med jævne mellemrum ind i filmstriben. Lige dén del er faktisk fra den seneste firmafest før corona, bemærker receptionisten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement