Grundfos-topchef klar til digitalisering og opkøb: "Vi skal tage nogle modige valg"

Den danske pumpefabrikant går efter en verdensførende rolle inden for "innovativ vandteknologi" i 2025. Og skal det lykkes, må der satses de nødvendige midler på digitalisering og nye opkøb, siger adm. direktør Poul Due Jensen.
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Efter et for Grundfos usædvanligt begivenhedsrigt 2020 har Poul Due Jensen taget hul på et 2021, hvor han som ny adm. direktør nu skal forme kursen mod det, der er Grundfos' raison d'etre: "At løse verdens vand- energiproblemer."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også