Watch Medier

Grundfos-topchef klar til digitalisering og opkøb: "Vi skal tage nogle modige valg"

Den danske pumpefabrikant går efter en verdensførende rolle inden for "innovativ vandteknologi" i 2025. Og skal det lykkes, må der satses de nødvendige midler på digitalisering og nye opkøb, siger adm. direktør Poul Due Jensen.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Efter et for Grundfos usædvanligt begivenhedsrigt 2020 har Poul Due Jensen taget hul på et 2021, hvor han som ny adm. direktør nu skal forme kursen mod det, der er Grundfos' raison d'etre: "At løse verdens vand- energiproblemer."

Og pumpegigantens vej dertil er for Poul Due Jensen brolagt med de nødvendige investeringer i digitalisering og nødvendige opkøb.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs