Watch Medier

Grundfos-topchef klar til digitalisering og opkøb: "Vi skal tage nogle modige valg"

Den danske pumpefabrikant går efter en verdensførende rolle inden for "innovativ vandteknologi" i 2025. Og skal det lykkes, må der satses de nødvendige midler på digitalisering og nye opkøb, siger adm. direktør Poul Due Jensen.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Efter et for Grundfos usædvanligt begivenhedsrigt 2020 har Poul Due Jensen taget hul på et 2021, hvor han som ny adm. direktør nu skal forme kursen mod det, der er Grundfos' raison d'etre: "At løse verdens vand- energiproblemer."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Udfordringerne tyngede Vestas i 2022

Den danske mølleproducent Vestas oplevede tilbagegang i salget i 2022 og forventer et lavere aktivitetsniveau i 2023, fremgår det af foreløbige regnskabstal. 

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs