Nordjyske Medier justerer sit navn

Som led i en modernisering, der skal brande en bred produktportefølje, skifter mediekoncernen Nordjyske Medier navn til Det Nordjyske Mediehus.
Morten Vinther Jensen (tv) og Karl Erik Stougaard, hhv. adm. direktør og ansv. chefredaktør, hos Det Nordjyske Mediehus. | Foto: PR/Det Nordjyske Mediehus
Morten Vinther Jensen (tv) og Karl Erik Stougaard, hhv. adm. direktør og ansv. chefredaktør, hos Det Nordjyske Mediehus. | Foto: PR/Det Nordjyske Mediehus

For at pudse brandet af og sætte sig selv mere i scene som en moderne mediekoncern med medietilbud på tryk, lyd og online ændrer Nordjyske Medier navn og hedder nu Det Nordjyske Mediehus. Det skriver koncernen selv i en pressemeddelelse.

"Vi er i dag et moderne mediehus, og det skal vores identitet signalere klart og tydeligt. Derfor byder vi i dag velkommen til Det Nordjyske Mediehus og glæder os til at tage hul på en ny og spændende epoke sammen med alle vores kunder, læsere og samarbejdspartnere," siger adm. direktør i Det Nordjyske Mediehus, Morten Vinther Jensen, i meddelelsen.

Det nye navn bliver ledsaget af et nyt visuelt udtryk.

Det Nordjyske Mediehus lancerede i februar onlineportalen Ligeher.nu, som samler og giver adgang til koncernens 21 lokalaviser som led i sin moderniseringsstrategi og som modsvar til faldende annonceindtægter.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også