Topdanmark indgår aftale om stemmerobot med Google

En ny robot tager sig af en del af opkaldene i Topdanmarks callcenter. I første omgang har den håndteret elektronikskader, men nu skal det bredes ud, lyder det.
Topdanmark har indført en robot i callcentret. | Foto: Topdanmark/PR
Topdanmark har indført en robot i callcentret. | Foto: Topdanmark/PR

I Topdanmark har medarbejderne i callcentret fået nye kollega i form af en robot, som den seneste tid har håndteret opkald om anmeldelser af elektronikskader. Det skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også