Aller Media tilslutter sig dansk annonceplatform

Publisher Platform får nu Aller Media med ombord. Den medieejede reklameplatform har dermed sikret sig endnu en stor partner i konkurrencen med globale techkoncerner på det digitale annoncemarked.
Kenneth Brenøe, bestyrelsesformand for Publisher Platform (tv.) og Lars Kroløkke, direktør for digital transformation i Aller Media. | Foto: Brian Buchard/TV 2 & JESPER SUNESEN / Aller Foto & Video
Kenneth Brenøe, bestyrelsesformand for Publisher Platform (tv.) og Lars Kroløkke, direktør for digital transformation i Aller Media. | Foto: Brian Buchard/TV 2 & JESPER SUNESEN / Aller Foto & Video

Mediehuset Aller Media indgår i samarbejdet Publisher Platform, der er en række danske mediers modstykke til salgsuniverser fra techkoncerner som Google og Facebook. Det skriver TV 2 i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også