Aller-topchef sætter print på bagsædet: "Alle bevæger sig ud i nye formater"

Efter godt et år som topchef for Aller Media er Charlotte Riparbelli klar til at geare det familieejede bladhus til en fremtid, hvor Aller vil publicere sit indhold i mange kanaler og formater og møde forbrugerne, hvor de er.
Charlotte Riparbelli går efter at udnytte Allers indholdsproduktion bedre på flere platforme og kanaler end blot på print. | Foto: Aller Foto & Video
Charlotte Riparbelli går efter at udnytte Allers indholdsproduktion bedre på flere platforme og kanaler end blot på print. | Foto: Aller Foto & Video

Præcis én uge efter statsministerens 11. marts-tale, der dagen efter lukkede Danmark ned, blev Charlotte Riparbelli udpeget som afløser til topposten i Aller Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også