Annoncemarked tilbage på sporet: "Genåbningen har givet et klart løft"

Trods vinterens nedlukning er der mulighed for, at annoncemarkedet samlet set kan lægge corona bag sig og ramme en omsætning på niveau med 2019, vurderer to mediebureauer.
Genåbningen af bl.a. restaurationslivet har sat gang i hjulene igen på annoncemarkedet. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Genåbningen af bl.a. restaurationslivet har sat gang i hjulene igen på annoncemarkedet. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Efter en lang vinter med samfundsmotoren i tomgang, har genåbningen i april sat annoncemarkedet i gear igen og tlibage på sporet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også