JP/Politikens Hus vil tjene hver 10. krone i udlandet i 2025

Med flere udenlandske opkøb og lanceringer har JP/Politikens Hus sat gang i en internationalisering, der skal bidrage med mindst en halv milliard i 2025. Det er handler om at sikre vækst, men lige så meget om at holde sig på tæerne som virksomhed og være attraktiv for talenter, siger topchef Stig Ørskov.
Adm. direktør Stig Ørskov, JP/Politikens Hus. | Foto: Linda Johansen
Adm. direktør Stig Ørskov, JP/Politikens Hus. | Foto: Linda Johansen

Da JP/Politikens Hus tidligere i år tilføjede et internationalt logo og navn - JP/Politiken Media Group - var det den nemme, men nok så symbolske del af en større øvelse, som skal transformere selskabet fra national til international mediekoncern med en omsætning på 5 mia. kr. i 2025.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også