Watch Medier

Nordeas kundetilfredshed blev ramt af negative renter

Da Nordea justerede på grænserne for de negative renter på indlån, blev kundetilfredsheden ramt i både privatsegmentet og blandt mindre erhvervsvirksomheder. Den er dog på vej til at rette sig op igen, siger Nordeas danske landechefer.

Mads Skovlund Pedersen har ansvaret for den danske privatforretning i Nordea. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Kundetilfredsheden i Nordeas privatforretning har taget "et lille tilbageslag", da Nordea i andet kvartal annoncerede, at man ville sænke grænsen for, hvornår kunderne skulle betale negative renter af deres indlån, til 100.000 kr.

"Det har vi også set de to gange, vi tidligere har ændret grænsen. Men den underliggende kundetilfredshed med vores evne til at drive bank, vores image og den slags ser stadig rigtig stærke ud," forklarer Mads Skovlund Pedersen, der er bankdirektør for Privat i Nordea Danmark.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Sagsbehandlingstid kan lamme byggerier

På grund af sagsbehandlingstid på udvidelse af grusgrave ved Roskilde kan Nymølle Stenindustrier ikke levere nok grus til byggerier i hovedstadsområdet efter sommer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier