Watch Medier

Danske Bank tager kampen op om privatkunderne

Danske privatkunder har forladt Danske Bank, og blandt de resterende er kundetilfredsheden ikke høj nok, siger adm. direktør Carsten Egeriis, der i andet halvår vil sætte ind for at forbedre området.

Carsten Egeriis er adm. direktør i Danske Bank. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Mens Danske Bank klarer sig godt på erhvervsområdet, er der ikke meget at juble over på privatkundeområdet. I løbet af første halvår har banken mistet privatkunder - især i Danmark - og kundetilfredsheden ligger på et for lavt niveau.

"Vi har mistet en del af vores markedsandel på det danske detailmarked, og kundetilfredsheden er stadig ikke, hvor den skal være," siger Carsten Egeriis.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Tre techgiganter står for 42 pct. af annoncesalget i Danmark

Alene Facebook, Google og Linkedin tegnede sig for mere end fire ud af 10 annoncekroner, der blev omsat for inden for de danske grænser i 2020 ifølge ny rapport. Dermed har de ædt sig yderligere ind i markedet. Det understreger behovet for politisk fokus på området, lyder det fra direktør i Danske Medier Research.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs