Danske Bank tager kampen op om privatkunderne

Danske privatkunder har forladt Danske Bank, og blandt de resterende er kundetilfredsheden ikke høj nok, siger adm. direktør Carsten Egeriis, der i andet halvår vil sætte ind for at forbedre området.
Carsten Egeriis er adm. direktør i Danske Bank. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Carsten Egeriis er adm. direktør i Danske Bank. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Mens Danske Bank klarer sig godt på erhvervsområdet, er der ikke meget at juble over på privatkundeområdet. I løbet af første halvår har banken mistet privatkunder - især i Danmark - og kundetilfredsheden ligger på et for lavt niveau.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også